11 abr 2012

Platero e eu na plaza


Platero e eu na plaza .

Capitulo 2

Levei a Platero ao paseo de rodeira e agora me toca levalo a plaza vimos moitos peixes compreille merluza
e zapou toda e parecía que comía todo o peixe do mundo,
logo pregunteille se quería ir ao porto a pescar peixe .
Collinmos a caña de pescar nos sentamos, poñiamos
o cebo e.... o lanzamos , estivemos esperando se pescabamos algo e exultou que colliamos o peixe sapo,o o rape e o peixe favorito de Platero a merluza . Fomos a unha cova con palla durmimos tiñamos moito sono tanto que Platero se tombou na palla e eu preparando o peixe ao fume , ao dia seguinte Platero desperta os dous nos sentamos na rocha e a comer peixe Platero zapou o peixe sapo e a merluza e eu comín o rape . A maña seguinte volvemos a praza a levarlle peixe ,
a señora da praza deunos as grazas por traerlle moito peixe , Platero e eu nos fomos.




No hay comentarios:

Publicar un comentario